Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Blinkering is in 2011 opgericht door Mir Wermuth en is gevestigd in Amsterdam. Mir Wermuth heeft jarenlange (management) ervaring in de reclamesector, nieuwe media, onderzoek en onderwijs.

In deze sectoren bestaat grote behoefte aan kennis over nieuwe technologische ontwikkelin- gen en hoe deze in te passen in de merk- en organisatiestrategie. Nu, maar ook in de toekomst. Visionair, maar ook concreet. Door verregaande mondialisering, digitalisering en medialisering wordt het voor bedrijven steeds moeilijker zich te onderscheiden, relevant te zijn voor hun doelgroepen en de juiste keuzes te maken uit de enorme media- en middelenmix.

Tegelijkertijd wordt de rol van media & ICT in nieuwe producten en diensten van andere sectoren steeds groter: van logistiek tot zorg, en van toerisme tot financiële dienstverlening. Denk alleen maar aan de rol van apps, serious gaming, social media, breedbandverbindingen en werken in de cloud. En de vraag naar dergelijke media-gerelateerde diensten zal de komende jaren een nog grotere vlucht nemen.

 

 

Hoe kun je daar als mediabedrijf op inspringen? Het vraagt in ieder geval om professionals die uitstekende inhoudelijke media-kennis hebben en die in staat zijn om deze kennis toe te passen in compleet andere omgevingen. Het vraagt om de wil tot samenwerken, en om open te staan voor constante innovatie. 

Blinkering biedt drie diensten die u kunnen helpen om bij dergelijke uitdagingen tot concrete nieuwe diensten en producten  te komen:
– programmamanagement
– research
– consultancy

De markt vraagt om T-shaped professionals