Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

ITALIË - NEDERLAND: 2-1

Op werkbezoek bij H-FARM

15 april 2019

Begin april was ik te gast bij H-Farm, een prachtige innovatiehub vlakbij Venetië. Meer dan 50 hectare groot, en verspreid over verschillende boerderijen, paviljoens en verbouwde graansilo’s begeleiden oprichters Maurizio en Riccardo met hun team van consultants en creatieven grote merken bij hun strategische innovaties.

Onder andere Adidas, Audi en Gucci hebben er hun eigen paviljoen gekocht dat ze gebruiken voor heidagen met ‘the board’. Er zitten meerdere scale-ups die ze hebben geholpen bij het vinden van investeerders, en natuurlijk er is een hippe kantine met genoeg vegan food. En lekker weer.

Lees meer >
< Inklappen
D-Day:

De laatste column in Broadcast Magazine, dag 5:

Vandaag is het D-day: de eerste selectiedag van ons Talent Development Programma 2018/2019. Er moeten nog 75 ballonnen opgeblazen worden, het laatste presentatiescherm is net uitgeladen uit de auto en de vloer is nog een keertje extra gezogen. En dan zijn we helemaal klaar voor de start.

Lees meer >
< Inklappen
Leven lang ontwikkelen: Achtung Baby

Dag 4 van mijn column in Broadcast Magazine:

Leven lang ontwikkelen: een iets betere term voor wat een paar jaar geleden nog vooral door het leven ging als leven lang leren. Vandaag ga ik eens mijn favoriete stokpaardje berijden. Een leven lang leren is meer dan die 10.000 vlieguren maken van Bill Gates en The Beatles (zie mijn vorige post).

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | 2 | … | 12 | > | >>