Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Pitch Media in de openbare ruimte
locaties Hilversum voor creatieve media-oplossingen

De gemeente Hilversum is op zoek naar onderscheidende en realiseerbare voorstellen die profiel geven aan Mediastad Hilversum, die de verblijfskwaliteit van het centrum vergroten en die bijdragen aan het economisch functioneren van het centrum.

 In juni en juli heeft de gemeente via iMMovator een aantal multimediabedrijven geconsulteerd alsmede een aantal lokaal betrokken partijen. Op basis van de rapportage over deze bijeenkomsten heeft de gemeente besloten om een pitch uit te schrijven waarin gevraagd wordt naar concrete voorstellen. Voor een beperkt aantal voorstellen is een vergoeding beschikbaar om dat vervolgens uit te werken. De voorstellen zullen worden beoordeeld door een jury. Lees verder voor de volledige beschrijving van de pitch. 

Lees meer >
< Inklappen
Op werkbezoek met SvdP in Londen, Helsinki en Oslo
SvdP-bestuur en -directie bij de net benoemde ambassadeur van Noorwegen, Bea ten Tusscher

De afgelopen week met het Stimuleringsfonds voor de Pers op werkbezoek geweest in 3 andere Europese landen. Bezochte organisaties zijn:

  • City University London over onderzoek naar onder andere entrepeneurial journalism;
  • de afdeling product-partnerships op nieuwsgebied van Google (EMEA)
  • de slimme efficiency-strategieen bij LocalWorld van oud-Mecom oprichter David Montgomery
  • het congres news:rewired waar vooral aandacht was met welke digitale tools je meer inzicht krijgt in je impact als maker (vooral -nog meer!?- doelgroepgericht nadenken en zorgen voor nuggets in je storyline)
  • het Finse Next innovatie-en onderzoeksplatform Next Media waarin grote partijen zoals Sanoma en Nokia participeren, maar ook MKB-bedrijven en kennisinstellingen. Erg leerzaam voor het topsectorenbeleid in Nederland.
  • de internationaal zeer goed scorende Shibsted-uitgeverij over het belang van tijdig in- maar ook uitstappen in nieuwe bedrijvigheid, en waarom innovatieve bedrijfsonderdelen eerst even apart moeten kunnen groeien voordat ze deel uit gaan maken van een multichannel-aanpak.

Tijdens de trip ook vergaderd over de nieuwe voorstellen voor de persinnovatie-regeling. Daarnaast de ambassadeur in Oslo bezocht om meer te horen over de Noorse economie. En tot slot ook nog benoemd tot vice-voorzitter van het Stimuleringsfonds.

 

Crowdfunding gestart voor Next Nature kookboek In Vitro Meat Cookbook

The In Vitro Meat Cookbook

The In Vitro Meat Cookbook presents speculative lab-grown meat products that might be on your plate one day: knitted steaks, meat icecream, revived dodo wings, crispy-colorful magic meatballs, meat fruit amuse-bouches, meat paint, beef sushi grown under perfectly controlled lab settings, and more. 

Our debate provoking products are innovative as well as uncanny and disturbing. The cookbook will be the ultimate conversation starter on the future of meat. And the perfect present from a vegetarian to a meat lover, or from a meat lover to a vegetarian. Help us realize the IN VITRO COOKBOOK and be part of the future of meat!

The campaign URL is:

www.bistro-invitro.com

<< | < | 1 | … | 8 | 9 | 10 | > | >>