Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

SNEAK PREVIEW ADEFFECTS TOOL VAN BLINKERING, MANNENMEDIA EN WAKOOPA

Op 26 juni wordt op het Mediapark in Hilversum de 7e editie van het Mediaparkjaarcongres gehouden met als thema Challenges in Media. Tijdens deze editie zijn er voor het eerst speciale expertsessies, waarin voor een select aantal deelnemers een ‘deep dive’ in een bepaald thema wordt genomen.

Tijdens onze deep dive kun je alvast een sneak preview krijgen van onze nieuwe tool AdEffects die laat zien hoe je uit de big data van campagne-data niet alleen resultaten krijgt over harde conversies, maar ook over branding-effecten. Benieuwd naar de sneak preview? Meld je dan even aan bij mij, dan kun je er gratis heen. Bovendien krijgen onze gasten een exclusieve korting als je daarnaast ook het MPJC-congres wilt bezoeken. Dit is bovenop de genoemde korting van 35 euro die op de MPJC-site staat.

Voor meer informatie, zie website MPJC.

Voor de speciale kortingscode, mail naar: [javascript protected email address]

 

WEBSITE GROWING GAMES LIVE

Wil je weten welke kansen het stimuleringsprogramma Growing Games biedt aan applied gamesbedrijven?

De Growing Games website is sinds 10 juni live! Bookmark ons voor nieuws, evenementen & workshops en achtergronden:

 

SAMENWERKING NOODZAKELIJK VOOR GROEI GAMESINDUSTRIE NEDERLAND
Beeld uit RescueSim van het Nederlandse VStep

In Nederland nemen steden en regio’s vaak Scandinavië als voorbeeld van hoe de Nederlandse game-industrie toonaangevend in de wereld kan worden. Bij iedereen groeit het besef dat de tijd is aangebroken om het potentieel van de gamesindustrie in Nederland te benutten. Vele partijen, van onderwijs tot overheid, van bedrijfsleven tot kennisinstituten, zien kansen en handelen hiernaar in de vorm van opleidingen, incubators, nieuwe games en gamesfondsen. De laatste tijd rapporteren de media dan ook veel over de Nederlandse game-industrie. Nu staan we voor de uitdaging elkaar in Nederland te versterken, willen we Scandinavië achterna gaan.

Lees verder voor de ingezonden brief naar het FD naar aanleiding van hun artikel over de livegang van een van de investeringsfondsen die ook als partner bij Growing Games betrokken zijn.

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | … | 8 | 9 | 10 | … | 12 | > | >>