Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Media Perspectives

FUSIE VAN 2 OPDRACHTGEVERS

1 maart 2018

 

iMMovator en Hilversum Media Campus slaan de handen ineen en gaan samen verder als Media Perspectives. Krachtenbundeling, samenwerken en verbinden zijn volgens de nieuwe organisatie het noodzakelijke antwoord op de uitdagingen waarvoor de mediasector staat. 

 

Lees meer >
< Inklappen
GO WEST: workshop internationaal zakendoen in de VS

29 mei 2017

Op donderdag 8 juni organiseer ik bij iMMovator een middag over internationaal zakendoen in de VS. Denk je dat jouw markt daar ook zit, meld je dan snel aan voor deze gratis workshop met tips & tricks en do's & don'ts van ervaren media-ondernemers Mediamonks en 24i.

Lees meer >
< Inklappen
Nederland neemt SXSW over met New Dutch Wave!

14 december 2016

Het toonaangevende festival South by South West (SXSW) kleurt volgend jaar nog een beetje meer oranje. In Austin wordt op 12 maart 2017 “New Dutch Wave” gelanceerd, wat o.a. bestaat uit ‘Take Over House’ waar de Nederlandse creatieve Industrie een eigen podium krijgt. Het ‘Take Over House’ is een aanvulling op de reguliere deelname van Nederlandse partijen aan SXSW. Startup Envoy ZKH Prins Constantijn zal het Take Over House openen. Van 12 tot en met 15 maart is er ruim baan voor Nederlandse interactieve media, tech, film en muziek. Ik ben gevraagd de curatie van de Nederlandse programmering op me te nemen.

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | 2 | 3 | 4 | … | 12 | > | >>