Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

America 1st, Netherlands 2nd: zakendoen in en met de VS

DUTCH MEDIA WEEK

10 juli 2018 

Wat werkt het beste om succesvol zaken te doen met de Amerikaanse mediasector: een lokale sales agent inschakelen; presenteren op congressen; netwerken op beurzen, of; een gewoon een eigen vestiging openen?

Al deze vragen komen langs in een lekker korte en gratis sessie op 4 september tijdens de Dutch Media Week. Een perfecte voorbereiding op de IBC, waar traditiegetrouw veel Amerikanen komen, of elke andere stap die je wilt nemen om met de VS zaken te doen.

Lees meer >
< Inklappen
Media Perspectives

FUSIE VAN 2 OPDRACHTGEVERS

1 maart 2018

 

iMMovator en Hilversum Media Campus slaan de handen ineen en gaan samen verder als Media Perspectives. Krachtenbundeling, samenwerken en verbinden zijn volgens de nieuwe organisatie het noodzakelijke antwoord op de uitdagingen waarvoor de mediasector staat. 

 

Lees meer >
< Inklappen
GO WEST: workshop internationaal zakendoen in de VS

29 mei 2017

Op donderdag 8 juni organiseer ik bij iMMovator een middag over internationaal zakendoen in de VS. Denk je dat jouw markt daar ook zit, meld je dan snel aan voor deze gratis workshop met tips & tricks en do's & don'ts van ervaren media-ondernemers Mediamonks en 24i.

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | 2 | 3 | … | 11 | > | >>