Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Wat Vliegt Daar?

Next Nature Network heeft een kleurboek over drones uitgebracht. Een kleurboek om eens op een compleet andere manier stil te staan bij de manier waarop we drones kunnen inzetten. 

 

Wedstrijd

Voor kinderen is er  een competitie gestart om hun eigen ideeën en ontwerpen in te sturen over wat goede drones kunnen doen, en hoe die er uit moeten zien. Inzenden is mogelijk tot en met 30 juni. De winnaar ontvangt een drone ter waarde van 150 euro. 

Lees meer >
< Inklappen
Meten van muziekbeleving: data, data, data
Media Park Jaar Congres 2016

Op 23 juni organiseer ik voor het Media Park Jaar Congres een expertsessie over muziek en data. Je kunt deze sessie gratis bijwonen. 

Muziekconsumptie is sinds jaar en dag belangrijk in het mediagebruik van mensen en hoe meer digitale platforms daarin een plek krijgen, hoe meer data. Hoe koppel je dat woud aan digitale data aan de meer fysieke componenten zoals live-concerten? Kortom, hoe kunnen artiesten, muziekmedia en platenmaatschappijen hun aandacht verdelen over al die mogelijke platforms? In deze expertsessie benaderen we het belang van muziekdata vanuit twee invalshoeken:

1) Hoe ziet het radio-onderzoek van de toekomst er uit, door Frans Kok, directeur van het Nationaal Luister Onderzoek

2) Datastrategie onmisbaar voor muzieksector, door Denis Doeland van DDMCA, onder andere werkzaam voor Hardwell en Nicky Romero.

Lees meer >
< Inklappen
De belangrijkste trends van SXSW 2016: VR, AI en smart interfaces
SXSW 2016 Update

Op 24 maart organiseerde iMMovator en Hilversum Media Campus een SXSW update in Beeld en Geluid. Iedereen die niet aanwezig kon zijn tijdens  op het SXSW festival kon zich in 1,5 uur laten bijpraten over alle belangrijke trends en ontwikkelingen. Roeland Stekelenburg en Erwin Blom van Fast Moving Targets gaven onder mijn leiding hun bevindingen over welke trends we in de gaten moeten blijven houden.

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | 2 | 3 | … | 10 | > | >>