Blinkering adviseert en begeleidt organisaties bij het ontwikkelen van nieuwe communicatiediensten en de opschaling daarvan.

 

“Blinkering”:
– een uitgekiende mediastrategie voor een reclamecampagne;
– aan- en uitgaan van waarschuwingslichten.

Uitgekiend en oplettend zijn daarmee de kernbegrippen van de dienstverlening van Blinkering.

Kritische nieuwslezer ≠ kritische consument?

In de nieuw vormgegeven Adformatie van 14 juni (geen vooruitgang overigens) staat een artikel over het onderscheid tussen redactie en commercie. Aanleiding vormde het gast-hoofdredacteurschap van Piet Hein Eek bij DeLUXE, de lifestyle-bijlage van nieuwstitel NRC Handelsblad, en de aanbieding van een van zijn werken in de webwinkel van NRC in diezelfde periode. Schaamteloze tendens, vroeg het vakblad zich af?

Adformatie-redacteur Roderick Mirande deed een rondje langs de velden of dergelijke koppelingen tussen redactie en commercie wel kunnen, en deed ook mijn deur aan. Leuk gesprek - en natuurlijk kwam er maar slechts 1 one-liner uiteindelijk in zijn artikel terecht; gelukkig wel als uitsmijter.

Lees meer >
< Inklappen
<< | < | 1 | … | 9 | 10 | > | >>